• Netwerken in

    een inspirerende

    elektrische omgeving

    banner

BMW promoot nieuwe C Evolution met SocialTestride

BMW komt met een nieuw innovatief concept om elektrisch rijden onder de aandacht te brengen. Met de SocialTestride trekken in vijf wereldsteden vijf lokale ambassadeurs op de C Evolution hun stad in om hun ervaringen te delen met BMW Motorrad fans wereldwijd.

 

BMW promoot nieuwe C Evolution met SocialTestride

De nieuwe C Evolution van BMW De campagne draait om de promotie van de nieuwe C Evolution. Deze nieuwe motorscooter is volledig elektrisch aangedreven en emissie loos. De C Evolution heeft een piekvermogen van 35kW (48pk), een koppel van 72nM en kan volledig opgeladen 100 kilometer afleggen. Volgens BMW dus een nieuwe oplossing voor schone mobiliteit in de stad.


De C Evolution experience

De SocialTestride draait om de interactieve beleving van mobiliteit in steden, uiteraard vanuit het perspectief van de ´ambassadeurs´ op de C Evolution. Het sociale element komt dan ook echt naar voren doordat er fans worden uitgekozen die voor een dag ambassadeur zijn en hun eigen belevingen delen met BMW Motorrad fans over de hele wereld. Een krachtige en interactieve manier om de fans nog meer bij de beleving te betrekken.


Elektrisch rijden in wereldsteden

De SocialTestride vindt plaats in de wereldsteden Amsterdam, Parijs, Barcelona, Milaan en München. In elk  van deze steden worden vijf testrijders aangewezen die met een lokale insider elk hun eigen ´unieke´ gezicht van de stad en het gemak van de C Evolution in het stadsverkeer laten zien.

De SocialTestride gaat op 18-05 van start in Amsterdam. Iets voor jou? Klik hier om je aan melden.